Werken bij Anculus

Technisch Vastgoedbeheerder

Anculus zoekt een technisch vastgoedbeheerder met een hart voor maatschappelijk vastgoed en de ambitie om zijn of haar expertise naar nieuwe hoogten te tillen.

Wat en wie is Anculus?

Bij Anculus weten we wat er nodig is om van idee naar werkelijkheid te komen. Dit doen we door alle secundaire processen – zoals vastgoedbeheer, facilitair management en inkoop – efficiënt en professioneel te organiseren. We brengen kennis, ervaring en een passie voor onderwijs samen in elk project. Zo zorgen we dat schoolbesturen de middelen en tijd hebben om zich te richten op onderwijs.

Wat is jouw rol?

Als technisch vastgoedbeheerder ondersteun jij de vastgoedbeheerder bij de uitvoering van diens taken. Het gaat om voorbereidende, administratieve en communicatieve werkzaamheden. Daarbij wordt van jou een zelfstandige werkhouding verwacht. Afhankelijk van jouw ervaring en vak volwassenheid krijg je begeleiding van de vastgoedbeheerder.

Binnen jouw deeltaken ben jij verantwoordelijk voor het behalen van interne deadlines en voor zorgvuldigheid in de uitvoering van je werk. Daarnaast leg je verantwoording af aan de vastgoedbeheerder en/of afdelingsmanager over de voortgang, kwaliteit en jouw tijdsbesteding. Je plant en organiseert je werk zelfstandig op basis van de jaarplanning en in overleg met de vastgoedbeheerder.

 

Inhoudelijk bestaat het werk uit de volgende activiteiten:

  1. Ondersteuning bij het beheren van de vastgoeddossiers
  2. Opstellen werkomschrijvingen en offerte uitvragen
  3. Offertes uitvragen via de systemen van Anculus
  4. Contact met leveranciers en het stellen van verhelderende vragen
  5. Het opstellen van de jaarplanning onderhoud per school locatie, inclusief afstemming met de school
  6. Controle (termijn)facturen en deze administratief verwerken
  7. Ondersteunen bij het opstellen van managementrapportages
  8. Controle registratierapportages (wettelijk) contractonderhoud
  9. Oppakken en voorbereiden tweedelijns klachten
  10. Ondersteunen en controle uitvoeringsbegeleiding
  11. Communicatie met scholen en leveranciers (vanuit een backofficerol).

Jouw profiel.

  • Communicatief vaardig in spraak en schrift
  • Bouwtechnisch onderlegd (affiniteit met installaties)
  • Behendig met webapplicaties alsook MS Excel (Power-BI is een pre)
  • Proactief en zelfstandig
  • Gestructureerde en gedisciplineerde teamspeler
  • Klantgericht: je benadert de klant op een servicegerichte manier
  • Een opleiding in de richting van bouwkunde of vastgoedkunde is een pré

Wat bieden we jou?

  • Goede arbeidsvoorwaarden en een eerlijk salaris volgens de CAO voor Architectenbureaus, afhankelijk van je ervaring.
  • 30 vrije dagen (plus 5 extra te koop of te verkoop) – jij bepaalt je balans.
  • Gratis lunch op kantoor, reiskostenvergoeding, gratis parkeren, een goede fietsregeling én pensioenregeling.
  • Start met een jaarcontract – met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Laptop en telefoon van de zaak.
  • Poolauto’s beschikbaar voor klantbezoeken.
  • Groei & ontwikkeling via een persoonlijk onboarding programma + toffe trainingen onder anderen via onze Anculus Academy.
  • Gemoedelijke sfeer, veel ruimte voor initiatief en hands-on ervaring.
  • Netwerken, zelfstandigheid én flexibiliteit – jij bepaalt je eigen agenda.
  • Werk met impact in een organisatie met maatschappelijke betrokkenheid – in een gezellige (Brabantse) setting waar werkplezier vooropstaat.
Contact

Herken jij jezelf in het profiel en ben je geïnteresseerd? Stuur dan je sollicitatiebrief en CV gericht aan: