Werken bij Anculus

Facilitair adviseur inkoop/aanbestedingen

Anculus is op zoek naar een facilitair adviseur die ervaring heeft met inkoop en aanbestedingen of die zich daarin wil verdiepen.

Wat en wie is Anculus?

Bij Anculus weten we wat er nodig is om van idee naar werkelijkheid te komen. Dit doen we door alle secundaire processen – zoals vastgoedbeheer, facilitair management en inkoop – efficiënt en professioneel te organiseren. We brengen kennis, ervaring en een passie voor onderwijs samen in elk project. Zo zorgen we dat schoolbesturen de middelen en tijd hebben om zich te richten op onderwijs.

Wat is jouw rol?

Je adviseert afhankelijk van je expertise gebied over het inhoudelijke vraagstuk zoals, ICT, repro, leermiddelen, schoonmaak, Arbo, administratieve diensten, pay rolling, architectendiensten, bouwmanagement, aannemer etc. Daarnaast adviseer je over inkoop en de inrichting van een aanbesteding en het contract.

 

Je zorgt voor het correct doorlopen van een inkoop- en aanbestedingstraject. In het gehele proces neem je de klant als het ware bij de hand. Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit, planning en het resultaat van(deel)projecten als:

  • Het vertalen van de behoefte van de klant naar een uitvraag/programma van eisen.
  • Het opstellen van inkoopanalyses en benchmarks
  • Het verzorgen van aanbestedingen.

 

Jij bent zelf regisseur in je eigenontwikkeling. Intern word je gecoacht en begeleid door je afdelingsmanager. Daarnaast zijn er opleidingsmogelijkheden.

Jouw profiel.

Opleiding facilitair management, bedrijfskunde, rechten of vergelijkbaar afgerond op minimaal hbo-niveau.

  • Relevante werkervaring is een pré.
  • Analytisch en hebt onderzoekende skills.
  • Taalkundig sterk in het formuleren van bijvoorbeeld eisen, wensen en te maken afspraken.
  • Affiniteit met juridische vraagstukken.
  • Je gaat graag met mensen in gesprek, kunt goed luisteren en voelt je prettig ineen rol als adviseur
  • Verder ben je bereid je verder te ontwikkelen op het gebied van inkoop en aanbestedingen door opleidingen en trainingen.

Wat bieden we jou?

  • Goede arbeidsvoorwaarden en een eerlijk salaris volgens de CAO voor Architectenbureaus, afhankelijk van je ervaring.
  • 30 vrije dagen (plus 5 extra te koop of te verkoop) – jij bepaalt je balans.
  • Gratis lunch op kantoor, reiskostenvergoeding, gratis parkeren, een goede fietsregeling én pensioenregeling.
  • Start met een jaarcontract – met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Hybride werken, laptop en telefoon van de zaak.
  • Poolauto’s beschikbaar voor klantbezoeken.
  • Groei & ontwikkeling via een persoonlijk onboarding programma + toffe trainingen onder anderen via onze Anculus Academy.
  • Gemoedelijke sfeer, veel ruimte voor initiatief en hands-on ervaring.
  • Netwerken, zelfstandigheid én flexibiliteit – jij bepaalt je eigen agenda.
  • Werk met impact in een organisatie met maatschappelijke betrokkenheid – in een gezellige (Brabantse) setting waar werkplezier vooropstaat.
Contact

Herken jij jezelf in het profiel en ben je geïnteresseerd? Stuur dan je sollicitatiebrief en CV gericht aan: