Anculus investeert continu in het versterken en verbeteren van een heldere en transparante communicatie en werkprocessen. We investeren hiermee ook direct en indirect in een goede kwalitatieve samenwerking met onze opdrachtgevers. Om dit optimaal te ondersteunen heeft Anculus "OD-Portaal" ontwikkeld. Een webbased facilitair en vastgoed management informatie systeem.
In OD-Portaal kunt u als klant van Anculus alle informatie vinden in relatie tot door Anculus uitgevoerde werkzaamheden omtrent contractbeheer, inkoopmanagement en vastgoedbeheer.
Daarnaast stellen we in het kader van onze dienstverlening informatie beschikbaar voor uw organisatie zoals:
- Actuele status van klachten en meldingen
- Gebouwdossiers
- Inkoopcontracten
- Inkoopbeleid, Onderhoudsbeleid
- Handboek beheer
- MJOP en indien aanwezig MJIP
- Management informatie
Is uw organisatie nog geen klant bij Anculus, maar wel geïnteresseerd in OD-Portaal? Wij vertellen u graag over de mogelijkheden van het gebruik van OD-Portaal.