Anculus voert controles uit op de schoonmaakdienstverlening. We zorgen voor de nodige afstemming en aansturing van het schoonmaakbedrijf. De scholen worden optimaal ontzorgd op het moment dat de dienstverlening niet lekker loopt. Als instructies via het logboek niet meer het gewenste resultaat hebben, wendt de school zich tot het servicemeldpunt van Anculus. Anculus gaat in gesprek met de dienstverlener en maakt verbeterafspraken. In eerste instantie in goed overleg en als het nodig zou zijn met het contract- en de serviceafspraken bij de hand. Wij ontzorgen de scholen ook bij wijzigingen van de afspraken zoals een lokaal meer of minder schoonmaken, een verhuizing of een extra schoonmaakbeurt na de verbouwing. Anculus pakt het op en stemt het af met het schoonmaakbedrijf en de school. Anculus ondersteunt de schooldirecteur in het regelen van alle zaken eromheen. Door heldere communicatie via ons OD-Portaal kan de voortgang van zowel klachten als vragen worden gevolgd in de status en de afhandeling. Anculus werkt binnen deze opdracht met een vaste contractmanager, zodat de lijntjes kort zijn en waardoor de betrokkenheid groot is.